czwartek, 31 marca 2011

Zmiany, zmiany...

Kochani!
Blog młodego piwosza cieszy się taką popularnością, że postanowiłem wprowadzić kilka zmian w jego funkcjonowaniu:

1) Pojawi się TOP-lista piw, na której będę umieszczał te, które najbardziej zapadły mi w pamięć.

2) Dzięki uprzejmości jednego z moich Przyjaciół, który zrobił mi odpowiednie grafiki - piwka zaczną być oceniane w skali 0-10, a te najlepsze będą dostawały specjalną "Rekomendację Mariana". Rzeczone grafiki zobaczycie już wkrótce!

3) Zarejestrowałem się na fantastycznym portalu o szeroko pojętej tematyce piwnej. Znajdziecie tam wszystko - od opisów najróżniejszych piw (nawet z Mauritiusu), po instrukcje jak wykonać własne piwko. To co mnie osobiście urzekło najbardziej (ale i również trochę przeraziło), to rozbudowany Dziennik Piwny, w którym możemy zapisywać spożyte browarki, a potem cieszyć się bogatymi statystykami (m.in. o której godzinie pijemy najwięcej złotego trunku i ile sumarycznie na niego wydaliśmy).

4) Zastanawiam się, czy w związku z tym, że blog zyskuje coraz większą popularność, nie powinien zostać oznaczony jako +18. Może macie jakąś wiedzę na ten temat?

5) Pojawi się lista "piwnych wyzwań", które zamierzam zrealizować, po rozmowach z moimi czytelnikami. Pierwsze dwa, to:
a) spróbować świeże Śląskie Mocne i ponownie je opisać,
b) kupić 2 Warki Strong. Jedną wypić świeżą, a drugą jak będzie już przy terminie. Podobno ta druga ma być znacznie lepsza.

To tyle! Jeśli przychodzi Wam coś do głowy, co chcielibyście tutaj zobaczyć - piszcie śmiało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz